äh

nu skulle ni få sen en fin bild, men jag är ju inte världens mest tekniska så det blev inget med det.

MEN jag kan ju berätta det viktiga.
fick tentaresultaten idag och innan fick vi veta att halva klassen var underkänd och bara två personer fick vg på den senaste tentan.
höhö... gissa vem som fick VG på båda den och den förra då :D:D 

aaaaaaaah jag är stört bra ibland. eller aa, helt enkelt plugghäst/nörd/överambitiös, som vissa bittra människor kallar de som är liite lite bättre än dem själva.

tar tillbaka min ångest från föregående inlägg, belöning kallas det visst!

Kommentarer
Postat av: Anton

Grattis! Hanna, bevisligen var det för lite latte med Anton veckorna före proven!

2008-12-05 @ 16:33:26
Postat av: John

Härligt! (:

2008-12-06 @ 13:23:13
Postat av: Kristin

Åhåhåh vad bra :)

2008-12-06 @ 13:27:53
Postat av: Annika

Grattis grattis! :)

2008-12-08 @ 18:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0