final countdown

sextonde december.

om en månad är jag tant,
vuxen och ansvarsfull,
framgångsrik och...

...och alkoholist om jag vill det!

bäst att leva livet en månad nu då,
så länge jag fortfarande kan
klassas som ung och dum.

(om jag någonsin har varit)

laleh är föresten helt underbar
som bakgrundsmusik idag.
och devendra ligger
åter i spelningslistorna
tack vare kristins fantastiska
musiksmak. tack!
han är för alltid vår husgud.
(kärlek och inga bittra minnen
 till vallarondellscolosseum :D)


Kommentarer
Postat av: Kristin

Åååååååh!

Jag saknar dig! Och jag saknar trött colluseum-hets. Jag saknar bittert skolgnäll och jag saknar musikpratet. Massa sakna nu.

2008-12-18 @ 21:54:34
Postat av: hanna

saknar!



ska vi starta friskola och gå om gymnasiet? :P

2008-12-18 @ 23:50:10
Postat av: hanna

eller nej, sjukt dålig idé faktiskt. men vi borde träffas. definitivt snart!

2008-12-18 @ 23:50:44
Postat av: Kristin

Haha! Rätt dålig faktiskt :p



Jag hoppas att jag får mitt nya schema snart, får nog inte jobba så mkt i januari-februari :/

Men då SKA vi träffas :)

2008-12-19 @ 11:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0