dostojevskij in my heart 4-ever and ever

idag köpte jag linsvätska och fick sånär på en kraftig hjärtattack mitt i affären.

109 (hundranio) kronor är inte inte okej för, hur mycket är det? 50? kanske 60 milliliter vätska!
hey det blir saltvatten eller total blindhet för mina kära ögon i fortsättningen.
och ja jag vet att jag är snål. tur att jag ska få nya glasögon i julklapp.

ps. bonde söker fru är lätt mest värda programmet just nu. är inte peter nr2 väärldens sötaste :D jag tror nästan det, ögonen dör man ju på i alla fall. och ge mig lite av deras sommar och kärlek och grönt gräs och picknickar tack tack tack det vore hemskt snällt.

nu ska jag läsa underbara "brott och straff" och kanske dricka en kopp te som är mer drickbar än expresso house's. jobbigt bara att jag har lovat mamma att försöka vända på dygnsrytmen igen (dvs sova innan midnatt och gå upp åtta) men nemas problemas här inte, den lättviktaren till roman lär ju gå på en halvtimme eller så jaaaaavisst.
så, back to work,

PUSS från en annars rätt så nöjd hanna!

Kommentarer
Postat av: joohn

låter som en väldigt dålig idé att gå upp innan 8,går det ens?

2008-12-11 @ 15:25:02
Postat av: hanna

jag vet jag vet, hemskt dumt egentligen. men jag var nära att lyckas idag, lite över 9 var klockan bara när jag steg upp :D

2008-12-11 @ 15:46:15
Postat av: Sofie

älska bögarna i bonde söker fru <3333

2008-12-11 @ 18:40:12
Postat av: hanna

<3<3<3 heelt underbara

2008-12-11 @ 19:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0