jag tycker

bara för att jag antar att jag är ensam om att lyssna på p3 dygnet runt sju dagar i veckan:

timo räisänen höll i programmet p3 musik i fredags och spelade under en timme sin favoritmusik.
det roliga var att låtlistan är densamma som på hans kommande album, vilket bara ska innehålla covers.

och bara för att jag antar att ingen bryr sig jättemycket om timo räisänen så antar jag att ni inte kommer följa länken och lyssna på det sjukt bra programmet, men där missar ni nåt. han är cool.

så nu lyssnar ni här va?
tänkte väl.

ps. tycker ni inte det är väldigt blogg-aktigt av mig att tipsa om bra saker? haha. jag har nog läst för många bloggar.

Kommentarer
Postat av: Kristin

Åh det lyssnade jag minssan också på :) p3 är ganska så bäst faktiskt.

2008-10-27 @ 17:36:39
Postat av: tim sniffar lim!

skippa emo-musik-tips:)

tack på förhand=D

2008-10-28 @ 00:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0