"skratta bara, men den är helt tystgående. och sladdlös!"

min far har gått och tv-shoppat en dammsugare.

av alla människor jag känner är nog han den jag minst skulle misstänka vara en typisk tv-shoppare.
och en dammsugare? what?! så mycket har jag inte skrattat på länge.

fast den har ju uppladdningsbara batterier. mycket viktigt.
för att inte nämna den avtagbara minisugaren som man använder för att enkelt suga bort frukostsmulorna från matbordet, eller kan använda på bilens dammsamlande instrumentbräda. (allt enligt min käre far)

och det bästa av allt: för blott fem hundralappar blir underverket din!

att haka upp sig på småsaker som att den inte går att betala via faktura eller att den beräknas komma tidigast vecka 5 är ju dumt. rent av jättelöjligt.

Kommentarer
Postat av: fellen

digga göran då ;) vågar sig på tv shopping och allt

2008-10-24 @ 19:27:54
URL: http://feliciamange.blogg.se/
Postat av: Joel

Dags för ett nytt inlägg snart? ;o

2008-10-25 @ 17:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0