a zoo in my house



dagens modell: strumpbyxan Leo

jag såg på tv ikväll. ensam i mina leopardtights satt jag där och önskade att jag var lite mer som shakira.
ni som likt jag själv är ett stort fan av skavlan på svt och såg dagens avsnitt förstår vad jag menar. GRYM TJEJ! snygg i håret var hon också, men det ingår väl i paketet "superframgångsrik ung världsstjärna som bygger skolor åt fattiga barn på fritiden".

jag vet inte ens vart jag vill komma med det här. antagligen bara poängtera att jag önskar att jag räddade svältande barn och dansade magdans i colombia istället för att sitta och lata framför tvn en fredagskväll, men äsch, min tristess har jag tjatat nog om i den här bloggen.

godnatt djungelvänner, dags att krypa till kojs!

Kommentarer
Postat av: tony

ser benen ut sådär efter sprutan? :O

2009-12-06 @ 22:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0