dendärbodybuildern

han är rätt bra ja, han får mina veckor att gå nästan baklänges och helgerna hinner inte ens börja så är det söndag kväll igen.
men jag klagar inte,
han är ju min!


och denna vecka blir nog tusen gånger så bra som den bara kan bli, om jag hittar en tågbiljett till oslo och får träffa min försvunna familj, ALICE du är saknad! jättemycket. jättejättejätte. saknad.

och hjälp vad dålig jag är på det här med blogg alltså, men jag älskar er tio människor som tittar in här varje dag.
vad som driver er till att gå in på nittonhundra dag ut och dag in kan jag inte svara på, men gud hjälpe er mot tristessen eller vad ni nu lider av. jag plågas med er, och bugar och bockar för er hängivenhet.
jag vet att jag inte förtjänar det.

nu: ringa min andra familjemedlem i huset bredvid och mysa med film i MIN NYA SÄNG. WIIE :D


Kommentarer
Postat av: Kristin

Vaddåååååå för bodybuilder?! vavavavavaa?

2009-02-01 @ 18:18:38
Postat av: Brälis

Ååååh hanna! Jag saknar er mkt mer! du är ju iaf med halva familjen, jag har inte någon av er här :( men vi ses, snart är det vår =D

2009-02-04 @ 22:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0