fredagsmys at ullstämmavägen



haha det är inte klokt vad ni är bra.
mina partybrudar var fulla och glada och förfestade genom att som vanligt byta kläder tio miljoner gånger, jag fick äran att dega i sängen hela kvällen och agera smakråd. själv kände jag mig jäävligt fräsch efter en heldag bland glass och korv + snygg magtröja med dödskallar men riktigt mys var det! gillar att min lilla brallis inte längre befinner sig 10 timmar bort från mig, fem sekunder är muuuuuuch better!

nu fan ska jag duscha bort strössel och glass ur håret och sen sova i min nybäddade säng. finns ju värre saker...

Kommentarer
Postat av: Victor

Snygg tröja hanna! :)

2009-07-04 @ 11:54:23
Postat av: Anton

du skulle följt med ut hanna, det var ju jättekul igår! :D

2009-07-05 @ 00:33:01
URL: http://modebloggarens.blogspot.com
Postat av: häna

tack döh victor! :)



och anton, näääe det var fett med mer drag i lördags :D

2009-07-05 @ 23:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0