det är värt

att göra världens godaste köttfärssås på två veckor gamla rester.

att sitta vid datorn och äta klockan tolv på natten.

att sitta själv, inget tjat, inget som stör och bara min lilla lover oscar som sällskap.

att ha städat hela huset och fått igång tvättmaskinen utan problem (dock lite fail att jag var tvungen att ringa mamma och fråga hur mycket tvättmedel jag skulle lägga i facket).

att sitta med femsiffrigt belopp på kontot och veta att jag kan gå och köpa en jacka för sextonhundra imorgon utan ångest.

och anmärkningsvärt att jag fortfarande har nästan tjugo läsare om dagen trots noll i uppdatering på över en vecka och ett av världshistoriens mest onödiga blogginlägg på ingång.

PUSSSS PÅ ER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0