jag ger dig min morgon

imorse när jag var ute och cyklade fick jag världens cp-ryck och drog en sväng till hjulsbro för ett morgondopp.
jag säger bara, SÅ JÄKLA VÄRT! helt ensam på bryggan, morgonsol och ett svalkande dopp, ååh då är det verkligen sommar. jag som är så morgontrött borde verkligen börja alla dagar i vattnet, för nu sitter jag här, pigg och med massor av energi att jobba hela dagen.

önskar bara att jag hade tagit med kameran, för ni som sitter inne i stan och hänger i lägenheter vet inte vad ni missar! :)

nu sitter jag här och lyssnar på fred åkerström,
det är så sommar det bara kan bli.

Kommentarer
Postat av: Pontus

Ojoj starkt jobbat.

2009-06-30 @ 11:03:27
Postat av: Kristin

Fred är min husgud!

2009-06-30 @ 19:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0