jag vill ha mitt kaffe svart som natten tidigt på morgonen

exempel på felstavningar, särskrivningar, fula meningsbyggnader, upprepningar, felplacerade och påhittade ord samt ännu fler SÄR SKRIVNINGAR på svenska hotellhemsidor:

bubbel badkar

ett 3-stjärningt hotell och ala våra hotellrum uppfyller den stanadarden som krävs därefter

genom vårt personliga engagement försökt att ge varje rum sin egna unika miljö (försök till internationell prägel?)

tar emot Hund&Katt i vissa rum (haha!)

restaurang mat

havs ut-sikt

alla rum har olika inredning men alla har tv och telefon men de har också vattenkokare och byxpress (men men MEN)

upkoppling

surperior (med betydelsen rumskategorin superior, på hemsidan till ett fyrstjärnigt, känt hotell dessutom)

jag stör ihjäl mig jag stör ihjäl mig jag stör ihjäl mig
tur att jag är så mycket bättre än dem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0