kings of leon

är min musik idag.

kanske inte det intelligentaste valet eftersom att avundsjukan bara växer för varje låt.
åh jag vill också stå där i folkhavet på hultsfred och få gåshud av knocked up, rus och människor, soluppgångar och musik.


men man kan inte få allt.

jag har den enorma turen att faktiskt ha tre jobb för tillfället, något jag har lovat att aldrig, aldrig klaga över.
nu har jag laddat upp med bra musik i lurarna för att ta cykeln mot tornby, återstår bara att hoppas på att svetten inte dränker mig halvvägs genom ryd. trettio grader och stekande sol på haningeleden, självmordsprojekt javisst.


Kommentarer
Postat av: Kristin

Vaddå för jobb? :)

2009-06-30 @ 19:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0