-

måndag är ett hat.

att göra: borsta håret på med linser måste se lite acceptabel ut för ekh centrum! posta brev till världens sämsta arbetsgivare (jag hatar att hävda mig varför kan inte människor vara ärliga generösa med hjärtat i mitten och bara ge mig lite flyt)

helgen var V75 folk folk folk GALET med pengar i omlopp gratistårta gratismat gratiströja etttusen fetare på kontot och så kul! jag älskar det jobbet, alla är så underbara att jag bara smälter. i lördags blev jag kallad ängel, fick ett telefonnummer till tranås, diskuterade dregglande barnbarn, hundar och familjelycka och gav fyra unga killar dagens lyckorus genom att dela ut femtiofyra tusen kronor. hujedamej!

igår söndagsmys och världens snällaste hanna som åkte ända till småland och tillbaka!
(tim jag glömde betalningen, faktura kommer den tjugofemte, feeeeeeeeett dyrt blir det)


Kommentarer
Postat av: Anton

always look on the bright side FFS! b059a7d5cd.jpg?v=0" rel="nofollow">http://farm4.static.flickr.com/3229/3293919974b059a7d5cd.jpg?v=0

2009-03-09 @ 21:03:00
URL: http://modebloggarens.blogspot.com
Postat av: Joakim

"(tim jag glömde betalningen, faktura kommer den tjugofemte, feeeeeeeeett dyrt blir det)"



Nämen Hanna! Yrkar du hor? :P

2009-03-14 @ 13:31:53
Postat av: hanna

men jaaaa jocke, old news :P

2009-03-15 @ 23:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0