norge




tack alice för den bästa helgen på länge, det behövde jag!
du är så vuxen och modig och jag är så stolt över dig som klarat allt så bra =)
dessutom fick jag ju uppleva riktig snö också,
har nog inte sett så mycket på tio år minst, haha vilken chock.
miljöombyte I like.

ps. den enorma ego-emo-bilden är från min tre timmar långa promenad i det fina vårvädret
då jag, trots mina orienteringsskills, inte hittade hem. kallt och härligt var det, och massor av fina hus! tror inte ni skulle uppskatta hundratalet bilder på olika hus här i bloggen, men ååh ni skulle sett vissa av dem. vilka skönheter! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

jisses Hanna det var den bästa helgen på länge för mig med! Du är också vuxen och mogen :) Jag blir ju nästan lite rörd när jag läser allt snällt du skriver om mig :) hihi. Ses snart!!! puss o klem

2009-03-31 @ 19:43:45
Postat av: Osk

Creed till gubben på soptunnan! :)

2009-04-03 @ 23:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0