om traditioner

en söndag utan en flum granne i min säng som berättar om sina lördagsbravader så att jag tjuter av skratt är ingen riktig söndag. till det ovanliga hör dock att vi sitter i fönstret och spanar tvärs över gatan för att kolla in de husspekulanter som ska ta över ullstämmavägen 302... fan felicia, vad ska jag ta mig till utan familjen manges frukost-tv tvärs över gatan om mornarna? nej men allvarligt talat så kommer det bli fruktansvärt tomt utan dig. usch.

som tur är är det ännu några månader kvar och nu vill hon som vanligt ha sina älskade chips också, så en obligatorisk sväng till hydro blir det!
myssöndag it is!

lisa ekdahl i spellistan också så blir det toppeeen

Kommentarer
Postat av: fellen

jag kommer sakna ullet, de vet du och framförallt dig och brallan. men jag är ju kvar i samma stad så vi får se det positiva, nu måste vi även börja övernatta hos varandra ;)

2009-04-06 @ 12:55:07
URL: http://feliciamange.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0