night out

ja lördagskvällen var ju... oväntad

spontanskridskoåkning blev fika
helt plötsligt fyllekäk på five tastes
och en klocka som visade halv fyra
på morgonen
!



outcome:
jag kom på att
man ser coolare ut med en klubba på isen
jag suger på att åka skridskor
man får fylla på sitt te gratis tre gånger om man vill på steves
fullt på platens är verkligen fullt
(alla utom jag)
jag har kommit på varför man klär upp sig när man går ut
(man känner sig inte äcklig/skabbig/ful/helt felplacerad)
köra bil hem från krogen är VÄRT
(om än en väldigt märklig upplevelse)


Kommentarer
Postat av: West

va tony eller foppa där ? :O

2009-03-03 @ 11:09:38
URL: http://tony<3foppa.se
Postat av: hanna

men länka ordentligt då så man kan SEEEE vad du länkar till!

2009-03-09 @ 14:11:48
Postat av: hanna

och nej, men deras största wannabee var visst där ;)

2009-03-09 @ 14:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0