wowowowooow wait a minute, what's going on? I tell you what is going on. I'm hanna and this is todays outfit



höstens måste: stor, formlös t-shirt (helst herrstorlek L-XL) i färgkombon gul/svart/röd, gärna dekorerad med ett par väl synliga fett/glassfläckar på bröstet och missfärgningar från tvättmaskinen. glöm inte den rostiga döskalleringen och trasiga klockan för en extra glammig feeling!

t-shirt: hemligt inköpsställe, hemligt pris, exklusivt buren av gottinpersonal
ring: vintage, hittad på marken bredvid en tuggummiautomat (inköpspris 5 kr)

(nej jag lovar jag ska bli en seriös bloggare snart alltså, det här håller inte) men basshunter ska plågsamt dö. allvarligt.

Kommentarer
Postat av: Osk

Snyggt inlägg! Håller med ang gäddjägaren. Jag skäms så in i benmärgen varje gång jag hör hans plågsamma avbrott i min spotifymusik!

2009-10-18 @ 23:56:27
Postat av: hanna

haha tack! ska vi döda honom tillsammans?

2009-10-19 @ 00:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0