monday cravings

pizza med massor av ost och skinka. och ananas.
eller kebab. mängder av kebabsås.

två cheeseburgare från McD, en stor pommes med dip
(kan bytas ut mot en McFeast)

wok med currysås från Thai Coconut
alt valfri kinabuffé

pastasallad med fetaost och kyckling och tzatziki!!
och majs och massor av grönsaker mmm

taco
alt köttfärssås
alt chili con carne
alt nygjorda köttbullar

kan till och med sträcka mig så långt som till korv med bröd.
(dock i yttersta nödläge) grillad chorizo
gurkmajonäs och rostad lök

ÅÅH SUGET. it's killing me

äggmacka och ett glas kall mjölk...

nej nu får jag sluta. trodde det här skulle fungera som terapi men nu vill jag ju bara ha ALLT. på en gång. mums!

Kommentarer
Postat av: v

Hej, denna sida är toppen!, jag har redan fått massor av nya besökare, klicka på länken



http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=victoriiiaaaa

2009-09-22 @ 17:57:12
URL: http://goldira.blogg.se/
Postat av: Osk

Det är gott med mat! :)

2009-09-23 @ 13:32:01
Postat av: bräLis

fan hanna!! jag har varit utan mat i 6 timmar nu, jag hungrar ihjäl. tänkte läsa din blogg för att tänka på annat! du är inte så högt upp på min "att-gilla-lista" just nu :P

2009-09-25 @ 18:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0