tomorrow is a day for shopping



(a Hanna Creation for H&M)

...bara för att jag aldrig har tjänat så mycket på en månad förut i hela mitt liv. värt värt VÄRT varenda jävla glass jag har svettats över, varenda bakispass och varenda bitterfitta som kommit i min väg, varenda våffla som gått sönder, alla korvar som tappats och sjukligt dumma jävla idioter som vill betala för en halv dricka eller två halva kulor glass (till priset av en, snälla?). jag är rik.

H&M Lookbook är riktigt bra som lördagsnattsnöje btw, hehe nördigt som fan att sitta och pyssla ihop sin egen outfit! synd att håret inte är till salu bara, mitt är inte alls lika långt, blont eller lockigt.

och aah på tal om kläder och andra ytliga tjejgrejer, idag plockade jag fram mina kära, underbara, älskade, bruna och fina skinnboots igen. jag längtar tills imorgon, får då får jag börja använda mina skor. Det + att jag är LEDIG har lyckats få mig att bara sitta och le hela kvällen. underbart yeeeeeeeees


Kommentarer
Postat av: tony

jag är oxå glad efter en vinst idag!

2009-09-27 @ 03:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0