Idag har jag druckit flädersaft och ätit glass

kan det bli mer vår än så här?



Jag försöker klättra upp på en stolpe, mycket mer komplicerat än vad det ser ut!!

1. "peice of cake! ta kort på mig när jag står här uppe"

2. "jävla stolpe" (försöker hasa mig upp)

3. "amen såhär!" (kör på den smidiga taktiken och hoppar jämfota)
4. börjar likna nåt! "whaaaaaaa alice ta tag i mig då jag ramlar! aaaaaah hjälp!"

5. YEAH! "jag tror jag går ner nu"
alice kaxar "hur svårt kan det va"




jag trixar lite, bollsinne som jag har... alice leker älg under tiden :)
härlig HÄRLIG dag! du är bäst bästis :)

Kommentarer
Postat av: Älice the BräLiZ

tack själv bästis! :D

2010-04-18 @ 19:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0