Z



Förkyld och jävlig har jag inga som helst idéer vad det gäller bloggande. I brist på annat kan ni få se mitt jättefina sår efter operationen, här cirka 3 veckor gammalt. Nu är det lite mer läkt och gör mest ont när man sträcker armen ovanför huvudet, men ganska äckligt är det fortfarande. Är lite oroad över hur jag ska kunna simma i Thailand (har hört att det är bad som gäller där) men det ska nog gå vägen. Jag är - utan att skryta - rätt bra på att hålla mig flytande i vatten även utan armar. Höhö.

Men grymt att jag i framtiden alltid kommer stoltsera med ett ärr i Zorros anda då! Ah.. det var iaf vad läkaren sa när han satte skalpellen i mitt kött och försökte lugna en hyperventilerande Hanna. En nödlögn när det är som bäst :)


Kommentarer
Postat av: Oskar

Vad har du gjort!?

2010-02-19 @ 02:41:38
Postat av: Ankan

Eller en kastrull?! :D Utan lock? :D

2010-02-19 @ 12:04:04
URL: http://hejsvejsva.blogg.se/
Postat av: hanna

LÄTT en kastrull :D klart det är en kastrull, vafan snackade den där doktorn om egentligen...



@oskar: jag råkade ha en liten tumör! dock en ofarlig sådan :)

2010-02-19 @ 12:34:32
Postat av: Kristin

Jösses vilket ärr! :O

Men rätt tufft ändå, fatta vad mkt du kommer kunna lura i dina barnabarn! "det där? jo det ska ni veta, det fick jag när jag slogs mot en hel armé sötvattenspirater på det gamla goda 2010-talet, det var inte lätt men jag höll dom stången" Typ så :D



Vad är det jag hör om Thailand förresten?!

2010-02-20 @ 11:16:06
Postat av: hanna

haha världens bästa rövarhistoria :D tack, den ska jag använda mig av flitigt i framtiden!



jo jag ska till thailand om en vecka serru, med alice oc felicia :D ska bli helt underbart skönt!

2010-02-22 @ 14:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0