segaste

försöker byta färg på textjäveln, kan nån HJÄLPA?? jag som trodde jag hade kollen på det här med bloggandet!!

iaf, bilder från världens bästaste semester kommer, ska bara sno lite från alice dator först^^ om ni nu är intresserade fortfarande, känns som jag tappar ca 2 läsare om dan vilket ju är sjukt mycket i procent om man ser till min totala läskrets. jag överväger att börja skriva mer igen, kanske blir så. får se. har ju inte såå mycket annat för mig om dagarna om man säger så hehe men det känns så löjligt att sitta och skriva för sig själv.

jaja, blir fika med ankan och maddis idag, kommer bli najs. mycket händer på tre veckor i den här lilla stan som är värt att skvallra om kan jag lova! plus att man hinner sakna dem rätt mycket under en resa till thailand.


(bjussar på en sneakpeak ur thai2010, bästa strandhänget!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0