tekniskt naturvetenskapligt basår

satt länge och glodde på knappen där det stod "skicka" men nu är min studieansökan för hösten 2010 klar. vet inte ens varför jag tvekade. en ansökan betyder ju inte att jag är tvingad till en utbildning direkt, men ändå... ååh pirrigt!

att jag ska sitta och gråta över matteboken igen efter två långa år känns oerhört avlägset just nu men samtidigt sjukt kul! wiiie wiie wiiie det är galet vad jag är taggad för plugg! bara att hoppas att allt blir som man tänkt sig. jag är ju inte direkt känd för att vara impulsiv och anta nya utmaningar men nu JÄVLAR tänker jag hålla mig till planen den här gången!


Kommentarer
Postat av: Katarina

go girl! plugga på universitetsnivå är faktiskt roligare än gymnasiet, om det kan vara en tröst :p

2010-03-23 @ 17:25:09
URL: http://kirschbeeren.blogspot.com
Postat av: hanna

ja jag har faktiskt redan avklarat en termins litteraturvetenskap men nu blir det förhoppningsvis lite mer seriösa studier utanför linköping :)

2010-03-24 @ 11:53:54
Postat av: Pontus

Vart ska du plugga någonstans då?

2010-03-27 @ 04:02:03
Postat av: hanna

blir nog götet :)

2010-03-28 @ 01:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0